vrijdag 28 december 2012

27 december 2012

Week 60

Nog steeds niets terug gehoord van de tandarts!!! Ik zal ze deze week maar eens zelf terug bellen!
Ik wil ook niet dat we voor de verrassing staan, dat als we de 11e januari binnen gaan voor de scan, dat ze ons dan leuk vertellen dat ze hem z'n tandje ook gaan trekken!??!!! Ik wil ZEKER zijn dat dat echt nodig is en niet zomaar een voorzorg!!!
Maar ik voel al een bui hangen :o(

Deze week hebben we Kerst ook fijn kunnen vieren met veel te veel pakjes...
M'n schoonmama voelde zich (gezien de omstandigheden) ook vrij goed, ze heeft ondertussen week 5 van de bestralingen achter de rug. We hopen met z'n allen dat 2013 een goed jaar gaat worden en dat we onze levens terug in eigen handen krijgen!

18 maanden is veel te lang..

1 opmerking:

  1. Dat hoop ik samen met Jullie !
    De moed erin houden !Ties is een dapper manneke en ben er zeker van dat alles goed komt .


    BeantwoordenVerwijderen