zondag 7 oktober 2012

4 oktober 2012

week 48

Deze week was leuk, op school stond alles een beetje in teken van bos en herfst, donderdag zouden ze bij mooi weer een boswandeling maken.. Ik laat Ties ook heel graag meegaan als't niet regent!
Woensdag avond bellen we zelf om zeker te zijn dat zijn bloed goed is (ze hebben al eens op een donderdag gebeld dat we zo snel mogelijk moesten binnenkomen voor een bloedtransfusie)
Aan de telefoon zeiden ze dat ze nog geen bloeduitslag hadden gekregen dus belde we naar het labo, die zouden op hun beurt dan zo snel mogelijk ene fax sturen naar het ziekenhuis, een uurtje later belde ik dus terug naar het ziekenhuis;

Ikke; Hallo, u spreekt met de mama van Ties Peeters..
Dame ; ja, hallo, de bloedresultaten zijn ondertussen binnen, maar ik vrees dat hij morgen bloed moet gaan bij krijgen..
Ikke; OOOhhh das jammer, ik vreesde er al voor!
Dame; MAAR NEEEEE, hihi, Tiesje zijn hemoglobine staat hoog genoeg, alles in orde voor deze week! hihi...
Die dame had er echt plezier in om me eventjes voor de gek te houden!! vond het ook wel leuk :o))

Ps; boswandeling ging dan toch niet door, wel de hele dag naar school geweest, super flink!! XX

1 opmerking: