donderdag 11 oktober 2012

11 oktober 2012

Week 49

Nog een maand en we zijn al een jaar bezig!! Als ik 1 wens kon doen, dan wist ik wel welke!!!!

Gisteren zijn we weer voor de wekelijkse vingerprik geweest, tegenwoordig zeggen we na het ontbijt dat we naar de dokter gaan, anders wil hij niet meer eten!! 'Ikke nu dokter gaan' zegt ie dan??? Ongelooflijk! Een 3.5 jarige die graag naar de dokter gaat?? Of zijn het de beloningen achteraf??? :o)

Leuven heeft ook niet gebeld, na het vrolijke telefoontje van vorige week had ik er ook geen schrik voor!
Volgende week kunnen we nog een donderdagje genieten, daarna is het de eerste 3-daagse kuur, daaaar heb ik dan weer wél bang voor!

Afgelopen weekend zijn m'n hubbie en ik er eens tussenuitgeknepen ;o)
Voor zijn 30e verjaardag had ik een weekendje Brugge geboekt (hij wist hier niets vanaf!!) We hadden onze zorgen voor 2 dagen thuis gelaten...
Na 4 weken voelt m'n maag zich al een beetje beter.. ;o)) K'wist niet dat een maagontsteking zo lang kon duren...

Oh, ja, k'heb daarstraks in een stoffenwinkel een heel stoer piratenstofke gevonden!! Bij deze ga ik me in het avontuur 'bandana's maken' storten... Ik ben zelf benieuwd...

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten