donderdag 27 september 2012

27 september 2012

week 47
24e kuur

Vandaag heeft het wat langer geduurd eer ik iets kon neerschrijven... Ik weet even niet waar te beginnen... Wat een week, zoveel gebeurd!! Na 2 weken last van de maag zegt de dokter 'een maagontsteking', ALLEZ hoe zou dat toch komen he...

Ik zal toch misschien beginnen bij wat goed nieuws...
Ties is afgelopen 3 weken echt flink! Hij eet goed, hij vraagt zelfs om te eten, hij weet waar hij wil eten (zelfs in bed) waarom niet he, ontbijtje op bed??
Hij gaat ook alweer een paar dagen naar school, wel halve dagen. Hij roept luid NEE als hij me ziet staan aan de schoolpoort en loopt dan terug naar de speelplaats!!! :o))

Deze week zijn we de 24e kuur gaan halen, zijn gewicht staat op ongeveer een 19 kilo, en is ook weer flink gegroeid, 1 meter 2cm!
De chemo lag al klaar toen we aankwamen, dus na het bloedprikken en de goedkeuring van de dokter hingen ze de producten aan, na een uurtje was het dus weer allemaal voorbij.
We spreken ook weer eventjes af met Christianne (merci voor de autootjes!!!!) Hierdoor gaat Ties dus graag naar het ziekenhuis!!! De cadeautjes!!!!

In de namiddag gaan we ook eventjes langs op ziekenbezoek (de operatie van m'n schoonmama is goed verlopen, het was een borstbesparende operatie!) We hopen op een spoedig herstel (dikke X lieve schoonmamaake)

In diezelfde namiddag merk ik ook dat Ties zijn haren begint te verliezen... :o(((
S'avonds in bad zei hij  'mama haren in mondje'. maar het waren zijn eigen haren op z'n lippen!
Weet je, hier hebben we ons op kunnen voorbereiden, maar als het dan toch zo ver is, is het toch dikke k*t!!!
Buiten dit is was er gisteren dan ook nog een of andere idioot die gene voorrang gaf aan mijne pa! Auto perto, maar gelukkig niet gewond!!! Dat kon ik toch ff niet aan!!!
Ik vraag die van hierboven even ne time-out!!!! Als ik die ga krijgen is nog maar de vraag...

xxx

2 opmerkingen:

  1. van mij krijg je die time-out, wou dat ik het voor je kon regelen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet min allemaal.. Hoeveel kan een mens hebben he.. Lijkt me verschrikkelijk om zijn haartjes te zien uitvallen.. En woorden zoals 'kop op' hebben totaal geen zin.. Ik wens jullie nog enorm veel sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen