donderdag 9 augustus 2012

9 augustus 2012

Week 40, 20e kuur

Even ontstressen voordat ik ga beginnen vloeken!!!!!

Alles ging vlot in het ziekenhuis, s'morgens rustig naar ginds gereden, aangemeld, geprikt, tijdens het prikken verteld de verpleegster dat de chemo al klaar ligt dus zodra de dokter hem heeft goedgekeurd hangen ze de kabelkes aan (maar dat duurde toch een dikke anderhalf uur)
Om kwart voor 1 sluiten ze hem aan en op een kwartier tijd was het al allemaal gebeurd... :o)



Dus even later zitten we in de auto en gaan we nog even langs bij een winkel in Opglabeek, alles ging goed, Ties die het niet zo nodig vond om te luisteren en Amelie die de winkelwagen probeerde op te eten ;o)

Ik had al een tijdje door dat er 2 jong gastjes, denk een jaar of 10 ons een tijdje achtervolgde, ik probeer
Ties dan wat af te schermen zodat ze zijn gezicht moeilijk konden zien! Maja, Ties wilde niet bij me blijven dus wandelde hij een beetje verder dan ik. Die jongens hadden al door dat ik hen in de gate had. Maar toen ik zag dat er ene zijne gsm al klaar had om een foto van hem te maken meende ik dat ik wat kreeg!!!! G*DVRDOMSE  ROTJUNG!!!!!!! Als dat hun daadwerkelijk gelukt was een foto van hem te maken weet ik toch dat dat kerelke voor een nieuwe gsm kon gaan kijken!!!! Zien ze hem dan als een attractie??? Misselijk werd ik daar van!! Dat de mensen hem aanstaren vind ik al erg, maar dees gaat erover... triest word ik daar van :o(

3 opmerkingen:

  1. caroline mannaert mama van alissa10 augustus 2012 om 22:13

    Tiesje en natuurlijk ook aan je mama en papa. Alissa stuurt je vanuit het verre zwitserland een dikke knuffel toe. Wat doe je het toch allemaal goed daar super man! En die mama en papa van jouw ook helemaal toppie. En zusje Amelie doet ook haar best. Dikke zoen van Alissa ze miste het spelen op de dagzaal wel hier in de bergen.
    En man je zou voor minder koken van binnen wat denken die kinderen toch wel niet. Pfff..
    Hier zijn we half weg eind augstus hopelijk terug in het land. Tot gauw.
    We denken aan jullie...

    caroline, alissa en Noa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hela, wij denken ook regelmatig aan jullie en kleine Alissa, kennen ze daar dan geen clini-clowns??? :o)
      al halfweg, nog even volhouden!!!!! dikke kus aan julie in het 'verre' Zwitserland.X

      Verwijderen
  2. Dat is inderdaad erg!! Kan me voorstellen dat je woedend wordt. Wat kunnen kinderen en sommige volwassenen toch wreed zijn...

    BeantwoordenVerwijderen