donderdag 19 juli 2012

19 juli 2012

Week 37

Gisteren en vandaag voor niets zorgen moeten maken!!! manman! Gisteren belde ze ons rond een uur of 3 om te zeggen dat de stolling van Ties z'n bloed niet goed was en dat we liefst diezelfde dag nog met hem binnenkomen. Maar gezien die korte tijd lukte dat moeilijk en was het ook oké dat we vandaag zo vroeg mogelijk binnenkwamen.
Tijdens het bloedprikken bij de dokter (woensdag) stolde het bloed zo snel dat ze  2x moest prikken?? Het was dus heel vreemd dat z'n bloedplaatjes maar aan een 21.000 stonden volgens het labo??
Vandaag is Kristof dan op tijd vertrokken (ik ben niet mee kunnen gaan gezien ik al een paar dagen ellendig ben en ik ook geen risico wil zijn voor andere patientjes)

Ondertussen is een nieuwe bloedstaal genomen en ik zit weer met dat gevoel, die onmacht! soms wordt dat weer even teveel en wil ik liefst in een donker hol kruipen!! Maja, kop niet laten hangen zeker...

Om half 11 belt Kristof me met het goede nieuws dat het labo een verkeerde telling had gemaakt, plaatjes stonden aan 336.000!! omdat er al een antistolling aanwezig is in de buisje waarin het bloed wordt opgenomen kan dit een vals beeld geven in de resultaten, maar kvind dit toch een beetje téveel verschil! werkelijk kopzorgen voor niets!!

1 opmerking:

  1. Amai dat is ook schrikken ja.. Alle stress voor niks!Gelukkig is alles in orde met hem.. Probeer nu samen maar wat te genieten van het mooie weer.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen