zaterdag 7 april 2012

07 April 2012

09.00 uur, Ties word wakker.

Geen koorts, maar 1 keer wakker geweest, en lekker geslapen.
Het ziet er naar uit dat zijn lichaam de strijd weer gewonnen heeft.
Beloning: vandaag lekker spelen met oma en opa en papa heeft een dagje vrij.

toch zit ik met een tweestrijd:

rond de middag moet ik naar Leuven bellen om te vragen wat de uitslag is van de stalen.

oftewel heeft hij een virale infectie, en moet hij verder behandeling krijgen.
dat betekend: huppa, terug naar Leuven.

ofwel geen infectie, en kwam het door de chemo.

Eigenlijk vind ik het erger als het geen infectie is, en dat die ellende alleen door de chemo kwam, want als het een infectie zou zijn, dan was dit te behandelen.
komt het alleen door de chemo, dan staat er ons nog wat te wachten!!
dan is het iedere keer met een klein hartje naar GHB voor zijn zware chemo.

Het gedacht alleen, gisteren: NOG hier moeten blijven, niet naar huis, niet naar Els. Voelde net alsof ik met m'n benen vastzat in de beton. Gelukkig is er de hulp van opa, en misschien zeg ik het niet altijd tegen hem, maar BEDANKT om er te zijn.... ge hebt geen idee wat dit voor me doet.


Papa Kristof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten