vrijdag 2 december 2011

1-2 December 2011

1 december, Ties krijgt z'n 4e chemo, de lichte en de zware!
Oh God! Help m'n manneke sterk te zijn! ik weet dat het hypocriet is maar vandaag is de eerste keer dat ik 'Gods' hulp vraag, maar wat doet een mens in deze situatie?? Geloven of gewoonweg hopen??
Ik ben bijzonder angstig, het besef dat we onze levens niet in eigen handen hebben!!Komende 1.5 jaar kunnen we niets vooruitplannen, alles in handen van de dokters...

Om 9.20h komen we aan in het UZ, om de tijd wat sneller te laten gaan doen we mee aan de muziektherapie, een aanrader voor iedereen die eens in het ziekenhuis moet blijven, zelfs Amelie rammelde lustig met de rammelaar :o).

Om 14.00h krijgen we pas goedkeuring voor de chemo,die loopt weer op 15 min. door, om14.30 loop de carboplatin door, dat duurt een uurtje. daarna krijgt hij 24 uur extra vocht bij.

savonds blijft Kristof slapen, een mannen-avondje! en ik, ik maak er een vrouwenavondje van, met m'n kleine vrouwtje in het grote bed..

Vrijdag de 2e dec. doen ze nog een bloedtest, die is goed, alleen is de hemoglobine wat lager, maar dat is nog niet zo erg. Om 16.20 maken ze het infuus los en mogen m'n mannen naar huis, de bibber die ik heel de dag al in m'n benen heb, verdwijnt als Ties vrolijk 'mama' roept wanneer ik thuis binnen kom :o))

4 opmerkingen:

  1. leuk om zo te kunnen mee volgen. volhouden meid! dikke knuffel vanuit kortenaken van suzy en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. betrap me erop dat ik ook uitkijk (foei eigenlijk) naar je verslag. Om dan toch te lezen hoe het weer verlopen is en wat voor een sterk ventje je toch maar hebt. Hou vol meid.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,

    Fijn dat je deze blog hebt. We duimen voor jullie mee en hopen dat al het geluk jullie kant op mag komen!
    PS: Schattig die animatie en tieske!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai els. fijn dat we het zo een beetje kunnen volgen al krijg ik al heel veel de krop in de keel. ken die gangen daar ook zo goed. en ties zo een sterk manneke.ik weet hoe moeilijk het is om vol te houden het is precies of je leven nu word geleid. maar jullie tiesje en amelie zijn zo sterk dus hou de moed erin he meid. een hele dikke knuffel en ik denk aan jullie.x jessica

    BeantwoordenVerwijderen